Tre mænd sigtet for forsøg på kontakt til indsat

Politibetjent

Østjyllands Politi modtog onsdag aften en anmeldelse om, at tre personer stod og råbte ved arrestbygningen på Møllestræde i det centrale Randers, og et par patruljer blev straks sendt til stedet.

Den ene af patruljerne fik kontakt til tre personer, der passede på signalementet, og de blev derfor sigtet for ulovligt forsøg på kontakt til en indsat i Randers Arrest.

De tre personer var henholdsvis to 18-årige mænd fra Herning og en 23-årig mand fra Ikast, som efterfølgende blev bedt om at forlade området.