En 31-årig mand blev onsdag kort før klokken 21.25 stoppet på Mariagervej i det nordvestlige Randers af en patrulje fra Østjyllands Politi på grund af et bekymrende kørselsmønster.
Efterfølgende blev han målt til at køre bil med en promille på mere end 2,00, og den høje promille resulterede i, at betjentene beslaglagde varebilen.
Foruden spirituskørsel blev den 31-årige mand også sigtet for at køre bil i frakendelsestiden, ikke at efterkomme politiets anvisninger samt for at køre over for rødt lys.