Regionshospitalet lukker en af sine centrale indgange

Fra den 1. juni skal patienter og pårørende vænne sig til nye adgangsveje på Regionshospitalet i Randers.

Den centrale indgang, Indgang C, til hospitalet lukker nemlig ned i flere år frem på grund af et stort byggeri foran indgangen.

Fremover skal patienter bruge hospitalets indgang A, også selvom der står noget andet i et tidligere indkaldelsesbrev.

Hospitalet lover samtidig ekstra hjælp til blandt andet gangbesværede patienter med kørestole og transport mellem indgangen og afdelingerne.

Ledelsen opfordrer desuden alle til at tage hjemmefra i god tid, fordi adgangen til hospitalet kan tage længere tid end normalt.