Fra den 1. juni skal patienter og pårørende vænne sig til nye adgangsveje på Regionshospitalet i Randers.
Den centrale indgang, Indgang C, til hospitalet lukker nemlig ned i flere år frem på grund af et stort byggeri foran indgangen.
Fremover skal patienter bruge hospitalets indgang A, også selvom der står noget andet i et tidligere indkaldelsesbrev.
Hospitalet lover samtidig ekstra hjælp til blandt andet gangbesværede patienter med kørestole og transport mellem indgangen og afdelingerne.
Ledelsen opfordrer desuden alle til at tage hjemmefra i god tid, fordi adgangen til hospitalet kan tage længere tid end normalt.