En 31-årig mand blev torsdag aften sigtet for brud på våbenloven i Randers.
Manden kørte på el-løbehjul, da han forsøgte at undvige en patrulje fra Østjyllands Politi. Han kørte ind i en baggård på Mariagervej, hvor betjentene indhentede ham.
Her fandt de et knojern, som manden forsøgte at skille sig af med, men våbnet blev beslaglagt.