Sæsonen er slut for Randers FC, der nu går på ferie, inden der skal kigges frem mod næste sæson.
Som udgangspunkt bliver det fortsat med Rasmus Bertelsen som cheftræner, og det er også det, han selv ser for sig.
Det fortalte han ifølge mediet Bold efter 0-5-nederlaget til FC København.
– Min kontrakt er to år endnu, og jeg er glad for at være i Randers, lød det fra Bertelsen, der dog er bevidst om, hvor hurtigt det kan gå i fodbold.
-Det kan både være klubben, der synes, der skal skiftes, og der kan også lande noget på mit bord, som jeg synes er for godt til at afvise
Randers FC sluttede som nummer 10 i Superligaen, et enkelt point over nedrykningsstregen.