Regionsrådet til temadag på Regionshospitalet Randers

Regionsrådet i Region Midtjylland holder i dag temadag på Regionshospitalet Randers.

Dagen byder på rundvisning, oplæg og indblik i aktuelle udviklingsprojekter.

Programmet byder blandt andet med rundvisning i akutafdelingen og VITA-byggeriet. Herefter følger oplæg om psykiatrien og hospitalets udvikling.

Dagen skal give et samlet billede af hospitalets arbejde med behandling, udvikling og fremtidens sundhedstilbud.