Der var nærmest kun ét hold på banen i Parken i går, da Randers FC besøgte FC København.
For det var FCK, der sad på begivenhederne fra start til slut mod kronjyderne, der ikke fik et ben til jorden i 0-5-nederlaget.
Det var et opgør, hvor der ikke var noget på spil – og det kunne ses:
– Man kan komme til at ligne nogen, der er gået på ferie, siger Rasmus Bertelsen til Bold.dk.
Randers FC slutter Superliga-sæsonen på en 10.-plads ét point over nedrykningsstregen.