Randers har i disse dage besøg af venskabsbyer fra Norden.
Delegationerne fra Lahti, Västerås og Ålesund skal i dag rundt i flere dele af kommunen, hvor de møder lokale aktører, besøger virksomheder og får indblik i lokale udviklingsprojekter og fællesskaber.
Programmet byder på et besøg hos virksomheden DermaPharm i Fårup samt ture til Klyngehuset Kronjylland i Albæk og Station K i Langå,
Formålet er at udveksle erfaringer og få inspiration til udvikling på tværs af landegrænser.
Besøget er en del af det mangeårige nordiske samarbejde mellem venskabsbyerne.