Randers viser sig frem for nordiske venskabsbyer

Foto: Randers Kommune

Randers har i disse dage besøg af venskabsbyer fra Norden.

Delegationerne fra Lahti, Västerås og Ålesund skal i dag rundt i flere dele af kommunen, hvor de møder lokale aktører, besøger virksomheder og får indblik i lokale udviklingsprojekter og fællesskaber.

Programmet byder på et besøg hos virksomheden DermaPharm i Fårup samt ture til Klyngehuset Kronjylland i Albæk og Station K i Langå,

Formålet er at udveksle erfaringer og få inspiration til udvikling på tværs af landegrænser.

Besøget er en del af det mangeårige nordiske samarbejde mellem venskabsbyerne.