Randers inviterer til stor konference om fremtidens kommune

Randers Kommune inviterer nu alle borgere til konference om fremtiden.

Tirsdag den 16. juni åbner Arena Randers dørene for konferencen ”Fremtidens Randers Kommune”.

Her kan borgere, virksomheder og foreninger være med til at omsætte en ny strategisk plan til konkrete handlinger.

Planen har fokus på blandt andet bedre livschancer for børn og unge, flere i arbejde, øget trivsel og en stærkere erhvervsudvikling.

Deltagerne kan vælge mellem ti workshops og møde både politikere og lokale aktører.

Konferencen er gratis og åben for alle.