Nyt erhvervshus åbner i centrum af Randers

Tina Mariager, erhvervsdirektør. Foto: Randers Kommune

Randers Kommune samler nu sin erhvervsindsats i midtbyen.

Randers Kommune Erhverv flytter i morgen ind i nye lokaler i centrum, hvor målet er at skabe én nem indgang for virksomheder.

Ifølge kommunen skal det gøre det lettere at få sparring og sætte gang i projekter.

De nye lokaler i Kirkegade bliver et åbent erhvervshus med plads til dialog og arrangementer.

Der inviteres til åbent hus 1. juli, hvor alle interesserede kan kigge forbi.