Klager afvist: Byggeri af medborgerhus fortsætter

Arbejdet med et nyt medborgerhus på Neptunvej i Randers er nu genstartet.

Det fremgår af en orientering til social- og arbejdsmarkedsudvalget.

Projektet blev ændret fra bosted til medborgerhus i 2024, og efter klager har både Planklagenævnet og Byggeklageenheden afvist indsigelser.

Derfor kan etableringen fortsætte.

Samtidig er økonomien tilpasset for at holde budgettet.

Medborgerhuset forventes færdigt i år og skal danne ramme om både borgere og lokale aktiviteter.