Bilister ved Randers skal forberede sig på omfattende spærringer omkring til- og frakørsel 43 Sdr. Borup på E45.
Vejdirektoratet lukker blandt andet Danish Crown Vej i flere perioder fra 4. til 14. juni, mens der lægges nyt asfalt og striber.
Også samkørselspladsen lukkes fra 25. til 27. maj.
Trafikken bliver ledt på omkørsel via nærliggende veje, og det kan give ekstra rejsetid.
Ifølge projektchef Robin Højen Madsen er der tale om en meget generende spærring med bøvlede omkørsler, men til gengæld bliver arbejdet færdigt i denne omgang, når det er overstået.