3-dages beredskab i Randers drøftes i dag

Randers Kommune arbejder med et nyt 3-dages beredskab, som i dag drøftes i MED Hovedudvalget.

Beredskabet tager udgangspunkt i fire centrale områder: ernæring, strøm, lager og logistik samt kommunikation.

Formålet er at sikre, at plejecentre og botilbud kan opretholde de mest kritiske funktioner i op til tre døgn under en krisesituation.