Ung mand anholdt i narkosag

Politibetjent

En 21-årig mand er i dag blevet fremstillet i grundlovsforhør ved Retten i Randers.

Han er ifølge politiet sigtet for salg af narko og besiddelse af narko med henblik på videresalg.

Den 21-årige blev anholdt i aftes i forbindelse med efterforskningen af et større narko- og kontantfund på en adresse i Randers NØ.

Det oplyser Østjyllands Politi.