Trivslen er blevet bedre på Rismølleskolen

Rismølleskolen i Randers var for få år tilbage i dyb krise.

Skolen havde udfordringer med psykisk vold mod ansatte, alvorligt hærværk og fik strakspåbud fra Arbejdstilsynet.

Siden da har skolen iværksat en omfattende indsats, og den har givet resultat.

I en ny trivselsmåling oplever Rismølleskolen fremgang på alle områder.

Trivselsgennemsnittet på skolen er for dette skoleår 3,6, hvilket er på niveau med gennemsnittet for folkeskoler i Randers Kommune.

Og i denne uge blev fremgangen fejret med grillpølser i skolegården.