Rutinerede André Rømer forlader Randers FC til sommer, når hans kontrakt udløber 30. juni.
Det oplyser klubben, som beretter, at parterne har forhandlet om fremtiden, men Randers FC kunne ikke tilbyde André Rømer den spilletid, som han ønskede.
Derfor skilles de nu.
Den 32-årige midtbanespiller har været i Randers to gange i løbet af sin karriere, som også har budt på ophold i FC Midtjylland, OB og svenske Elfsborg.