Den Kongelige Ballet tager i sommer på turné med 12 gratis forestillinger i hele landet og kommer også til Randers.
I Randers optræder balletten den 12. juni ved Amfiscenen på Værket.
Her kan publikum opleve flere klassiske balletværker under åben himmel.
Forestillingerne er en del af Kongelig Sommerballet, der skal gøre kulturen mere tilgængelig.
Arrangørerne håber, at de gratis forestillinger vil gøre flere opmærksom på scenekunst på højt niveau.