Danmarks bedste fodboldbane er fundet, og den finder man igen på Brøndby Stadion.
For femte år i streg har Brøndby IF vundet Spillerforeningens kåring, hvor det er Superligaens anførere, som har kåret rækkens bedste udebane.
Det skriver Bold.
Randers FC`s hjemmebane er helt nede på 10. pladsen, mens AGF`s midlertidige hjemmebane Ceres Park Vejlby er kåret som den 3. bedste bane.
Helt i bund er kunstgræsbanerne i Silkeborg og Farum.